17 Φεβρουαρίου 2019
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Eπαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες από την P&G

06 Φεβρουαρίου 19 - RE+D magazine
Eπαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες από την P&G

DEALS

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΠΩΛΗΤΗΣ
22 Δεκεμβρίου 22 NBG Pangaea REIC
20 Δεκεμβρίου 22 BRIQ PROPERTIES REIC

ΜΕΤΟΧΕΣ

ΔΕΙΚΤΕΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΑΡΧΙΚΟΝ Α.Ε.

Developer - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Γιάννης Διαμαντόπουλος

Πρόεδρος ΑΡΧΙΚΟΝ ΑΕ
Τη δημιουργία επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών για δημοφιλή προϊόντα της ανακοίνωσε η P&G στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, ως μέρος της νέας παγκόσμιας προσπάθειας που αποσκοπεί στην αλλαγή της εξάρτησης από συσκευασίες και απορρίμματα μιας χρήσης.

 

Επιπλέον, παρουσίασε νέες λύσεις συλλογής και ανακύκλωσης για την εξάλειψη των απορριμμάτων, μέσω της συνεργασία της με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Loop, που αναπτύχθηκε από την TerraCycle. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, πολλά από τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands της P&G, συμπεριλαμβανομένων των Pantene, Tide, Gillette και Oral-B, θα συμμετέχουν σε αυτήν την καινοτόμο πλατφόρμα από φέτος.

Το Loop είναι η πρώτη παγκόσμια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση των συσκευασιών. Ο σκοπός του Loop είναι να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, διατηρώντας την ευκολία του e-commerce, μέσω συσκευασιών που συλλέγονται, καθαρίζονται, ξαναγεμίζονται και επαναχρησιμοποιούνται. Το Loop προσφέρει, επίσης, τη δυνατότητα συλλογής χρησιμοποιημένων προϊόντων από την πόρτα των καταναλωτών για ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση. Η P&G ήταν η πρώτη εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων που προσχώρησε στο Loop, στο οποίο εντάχθηκαν στη συνέχεια και άλλες εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας.

Οι επιστήμονες και οι μηχανικοί της P&G έχουν αναπτύξει καινοτόμες λύσεις κατασκευής, συσκευασίας και διανομής που θα κάνουν τον οικολογικό τρόπο ζωής εύκολο για τους καταναλωτές. Το Loop θα δοκιμαστεί και θα βελτιώνεται στην πράξη μέσω της πειραματικής λειτουργίας του, που θα ξεκινήσει στα μέσα του 2019, αρχικά σε δύο μεγάλες πόλεις, στο Παρίσι και τη Νέα Υόρκη.

Σημειώνεται, ότι η P&G ξεκίνησε ήδη την παραγωγή επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών για 11 από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της με στόχο να ελαττώσει την εξάρτηση της παγκόσμιας αγοράς από συσκευασίες μιας χρήσης. Οικιακά προϊόντα όπως το Pantene, Ariel, Gillette και Crest έχουν σχεδιάσει νέες ανθεκτικές συσκευασίες, με πολυτελή δοχεία με νέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο